FAQ


Wyświetlenia są naliczane od momentu wstawienia na stronę wygenerowanego kodu reklamowego. Statystyki aktualizują się co trzy godziny.

Taki stan rzeczy może mieć wiele przyczyn. Wyświetlenia nie są naliczane przy wstawieniu kodu na inną domenę, niż dodana do systemu. Odwiedzający witrynę mogą zbyt szybko przełączać strony – tak, że reklama nie zdąży się załadować) lub używać dodatków blokujących (np. Adblocker). Przy prawidłowym wstawieniu kodu na stronę różnica ta powinna być nieznaczna, w przeciwnym razie należy się skontaktować z administracją Serwisu.

Jednostka Reklamowa powinna być w pełni widoczna dla odwiedzających witrynę. Zabrania się wyświetlania reklam w sposób rotacyjny, na zagranicznych serwisach, w ramkach, na stronach bez zawartości bądź bez wartościowej treści.

Przez to określenie należy rozumieć nieprawidłowe odsłony, których nie zaakceptował Serwis upCPM. Są to systemy „auto-surf”, „paid to click”, „paid to read” i wszelkiego rodzaju inne systemy i programy generujące wejścia od osób niezainteresowanych merytoryczną wartością witryny. Generowanie „Sztucznego Ruchu” skutkuje trwałym zablokowaniem konta.

Maksymalny czas oczekiwania to 24 godziny. Pracujemy siedem dni w tygodniu.

Stawka zostaje wyznaczona na podstawie umiejscowienia Jednostki Reklamowej oraz szeroko rozumianej jakości Strony. W przypadku dokonania zmian w każdej chwili można zlecić ponowną wycenę.

Odsłona to unikalne wyświetlenie Jednostki Reklamowej. Wyświetlenie dla danego adresu IP zliczane jest raz na 24 godziny.

W Serwisie upCPM system poleconych jest dwu-poziomowy. W przypadku polecenia serwisu osobie nr 1 otrzymuję się bonus w postaci 10% jej zysków. Gdy osoba nr 1 poleci Serwis osobie nr 2, otrzymuje się bonus w postaci 2 % zysków osoby nr 2. Za równo osoba nr 1, jak i osoba nr 2, nic na tym nie tracą i otrzymują 100% swojego wynagrodzenia.

Polecanie serwisu odbywa się za pośrednictwem specjalnie wygenerowanego linku dostępnego po zalogowaniu się. Polecony zostanie przypisany gdy rejestracja odbędzie sie w przeciągu 30 dni od wejścia w link. Fakt ,iż potencjalnie zainteresowana osoba w przeciągu tych 30 dni wejdzie również w inne linki polecające, nie ma znaczenia. Liczy się link w  który weszła jako pierwszy.